Jaume Guillamet, nou president de l’Asociación de Historiadores de la Comunicación

04/10/2017

Jaume Guillamet, catedràtic d’Història del Periodisme de la Universitat Pompeu Fabra i coordinador del Grup de Recerca en Periodisme (GRP), ha estat nomenat president de la Asociación de Historiadores de la Comunicación (AHC). Guillamet ocupa el lloc d’Antonio Laguna, decà de la Facultat de Periodisme de la Universitat de Castella – La Manxa, que havia presidit l’associació des d’octubre de 2013. Francesc Salgado, també professor del Departament de Comunicació de la UPF i investigador del GRP, ocuparà el càrrec de tresorer.

La Junta Directiva de l’AHC va ser renovada el passat 15 de setembre de 2017 a l’anfiteatre del Media Innovation Labs de la Universidade do Porto, en el marc del XV Congrés de l’Asociación de Historiadores de Comunicación.

La nova junta també està integrada per Concha Langa (Universidad de Sevilla), com a vicepresidenta; Teresa Ferré Panisello (Universitat Autònoma de Barcelona), com a secretaria; i Ángel L. Rubio Moraga (Universidad Complutense de Madrid), Ricardo Martín de la Guardia (Universidad de Valladolid), Juan Francisco Gutiérrez Lozano (Universidad de Málaga), Ricardo Zugasti Azagra (Universidad de Zaragoza) i Jorge Pedro Sousa (Universidad Fernando Pessoa de Porto), com a vocals.

Font: AHC